Atsiliepimo detalės
0.5 1 0.5Ariston šildytuvo garantinis remontas
Įvertinimas
0.5
Pliusai
Nėra
Minusai
Prakiuro Ariston vandens šildytuvas. Gamintojas vidinei talpyklei suteikia 10m. garantiją. Ši UAB nurodyta garantijos talone, todėl, deja, pasirinkimo, kur kreiptis, nebuvo.
Kontora, žadėjusi, kad meistras paskambins "ryt-poryt", per savaitę nesugebėjo to padaryti.
Po kelių mano skambučių telefonu, buvo pasiūlyta atvežti boilerį į Vilnių, arba pardavėjui. Susisiekus su pardavėju ir paaiškinus, kaip viskas vyksta, teko užpildyti prašymą remontuoti. (Paaiškėjo, kad demontavus boilerį garantijos dingtų). Tada sulaukiau vienintelio skambučio su pasiūlymu padaryti paprasčiau. Kadangi nėra kam, nufotografuoti pačiam ir atsiųsti nuotraukas, o jie jau surašys aktą.
Man gerai nesupratus, kokių tiksliai nuotraukų reikia, buvo konstatuota, kad prijungimas neteisingas, todėl garantijų nėra. Man nusiuntus trūkstamą nuotrauką, kurioje matyti apsauginio vožtuvo pajungimas,
gavau vienos eilutės atsakymą, kad prietaisas negarantinis ir pasiūlymą įvertinti aptarnavimą. Tą dabar ir darau.
Į pakartotinus prašymus raštu, paaiškinti, kas negerai ir atsiųsti meistrą apžiūrėti vietoje, jokios reakcijos nesulaukiau.
Meistrų kontaktus duoti, kad tarčiausi pats, buvo atsisakyta.
Nuo gedimo užregistravimo praėjo beveik trys savaitės. Komunikacija su klientu šioje kontoroje nulinė. Visas bendravimas vyko mano iniciatyva, išskyrus vienintelį kartą, kai įsikišo pardavėjas, UAB Senukai.
JEI YRA GALIMYBĖ, REKOMENDUOJU RINKTIS BET KURIĄ KITĄ REMONTO FIRMĄ
Kontora, žadėjusi, kad meistras paskambins "ryt-poryt", per savaitę nesugebėjo to padaryti.
Po kelių mano skambučių telefonu, buvo pasiūlyta atvežti boilerį į Vilnių, arba pardavėjui. Susisiekus su pardavėju ir paaiškinus, kaip viskas vyksta, teko užpildyti prašymą remontuoti. (Paaiškėjo, kad demontavus boilerį garantijos dingtų). Tada sulaukiau vienintelio skambučio su pasiūlymu padaryti paprasčiau. Kadangi nėra kam, nufotografuoti pačiam ir atsiųsti nuotraukas, o jie jau surašys aktą.
Man gerai nesupratus, kokių tiksliai nuotraukų reikia, buvo konstatuota, kad prijungimas neteisingas, todėl garantijų nėra. Man nusiuntus trūkstamą nuotrauką, kurioje matyti apsauginio vožtuvo pajungimas,
gavau vienos eilutės atsakymą, kad prietaisas negarantinis ir pasiūlymą įvertinti aptarnavimą. Tą dabar ir darau.
Į pakartotinus prašymus raštu, paaiškinti, kas negerai ir atsiųsti meistrą apžiūrėti vietoje, jokios reakcijos nesulaukiau.
Meistrų kontaktus duoti, kad tarčiausi pats, buvo atsisakyta.
Nuo gedimo užregistravimo praėjo beveik trys savaitės. Komunikacija su klientu šioje kontoroje nulinė. Visas bendravimas vyko mano iniciatyva, išskyrus vienintelį kartą, kai įsikišo pardavėjas, UAB Senukai.
JEI YRA GALIMYBĖ, REKOMENDUOJU RINKTIS BET KURIĄ KITĄ REMONTO FIRMĄ
S
Saulius
Komentarai
Already have an account? Log in now