Atsiliepimo detalės

Puikus sumanymas, tačiau nevykusiai įvykdytas
(Updated: Liepa 11, 2017)
Įvertinimas 
 
1.5
Išmanusis hibridinis laikrodis My Kronoz Ze Clock Premium. Kodėl aprašomas ganėtinai senas modelis, pasirodęs 2015 metais? Na, kadangi tai yra hibridinis išmanusis laikrodis, tad nebijoma jo greito pasenimo, kaip būtų su pilnai išmaniuoju laikrodžiu, kadangi analoginiai laikrodžiai nesikeičia jau daug metų. Nebent jų išvaizda. Taip pat tikimasi, kad praėjus tam tikram laikui nuo modelio pasirodymo, bus ištaisytos visos galimos programinės įrangos klaidos ar įdiegti reikalingi papildymai.
 
Ko tikimasi iš laikrodžio
 
Laiko rodymo ir informavimo apie įeinančius skambučius, gautus SMS, el.laiškus ir socialinio tinklo pranešimus. Žingsniamatis ir kalorijos nesvarbu, tai turi kiekvienas telefonas.
 
Išvaizda 
 
Klasikinis dizainas, masyvus laikrodžio korpusas, tačiau ne per didelis vyriškai rankai. Odinė minkšta apyrankė neturėtų varginti riešo. Ciferblatas juodas, skaičiai aiškūs, rodyklės gerai matomos. Rodmenys suprantami greitai. Ciferblato apatinėje dalyje virš 6 valandos žymos įmontuotas informacinis ekranėlis skaitmeninė informacijos rodymui, kuri pateikiama piktogramomis, kurių reikšmes reikės įsiminti. Tikėkimės, kad tai nebus labai sunku ir tai tik trumpo laiko klausimas. Korpuso šone išdėstyti 3 valdymo mygtukai: centrinis atlieka tradicines kvarcinio laikrodžio funkcijas - laikrodžio įjungimas/išjungimas ir laiko nustatymas, o tuo tarpu kiti 2 mygtukai valdo laikrodžio išmaniąsias funkcijas. Žodžiu išvaizda patiko.
 
Energijos šaltinis
 
Kiek žinoma išmaniųjų laikrodžių viena pagrindinių bėdų yra greitas baterijų išsikrovimas. Taigi hibridinis laikrodis, be to, kad eikvoja mažiau energijos, turi kitą sprendimą: naudoja dvi baterijas - viena skirta kvarcinio laikrodžio darbui palaikyti (laiko rodymui), kita išmaniųjų funkcijų palaikymui. Tai leidžia baterijų nekeisti 6-8 mėn., bent jau taip deklaruoja gamintojai. My Kronoz pasirinkę dar įdomesnį sprendimą: laiko rodymo palaikymui paskyrę vieną 626 tipo bateriją, o išmaniųjų funkcijų daliai paskyrę įkraunamą akumuliatorių, deklaruodami, kad pilno įkrovimo turėtų užtekti 3 paroms, aišku priklausomai nuo naudojimo intensyvumo. Tai labai puikus sprendimas - išvaduos jus nuo būtinybės kas kelis mėnesius atidarinėti laikrodį ir keisti bateriją, norint palaikyti smart funkcijas. Aišku jei išsikraus ir neturėsite kaip įkrauti akumuliatoriaus, liekate be smart, tačiau laikrodis veikia. Bent jau žinosite ar laikas pietauti.
 
Nustatymai ir pririšimas prie telefono
 
Prie laikrodžio pridėta instrukcija trumpa ir aiški, tad sunkumų neturėtų iškilti. Laiką nustatyti turbūt moka kiekvienas. Trunka keliolika sekundžių. Tvarka. Rišam prie telefono. Naudojame Samsung Galaxy S7 Android7. Spaudžiam laikrodžio on/off mygtuką, palaikom, ekranėlis ciferblato apačioje įsižiebia, rodo Bluetooth piktogramą ir akumuliatoriaus įkrovimo lygį. Toliau pagal instrukciją imam telefoną ir Bluetooth nustatymuose ieškome laikrodžio. Štai, ZeClock. Pririšame. Laikrodis suzirzia, reiškia pavyko. Telefone suteikiame visas prašomas teises. Paprasta. Toliau iš Google Play diegiame programėlę ZeClock/MyKronoz ir atliekame nustatymus: susikuriame paskyrą, nurodome prašomus duomenis, el.pašto sąskaitas, Facebook paskyrą ir t.t. Viskas, paruošta naudojimui.
 
Funkcijų bandymas
 
Įeinančių skambučių informavimas
Skambiname į savo Galaxy S7. Telefonas tyliai informuoja apie gaunamą skambutį, laikrodis ant riešo vibruoja pakankamai juntamai ir gan įkyriai. Tikrai pajusite, net ir užsiėmę kitais darbais. Laikrodžio informaciniame ekranėlyje rodomas skambinančiojo abonento vardas (su sąlyga, kad jis įvestas į telefono adresų knygutę, kitu atveju rodomas skambinančiojo numeris). Bandome atsiliepti telefonu. Alio, alio į Galaxy, alio alio girdėti iš laikrodžio.  Telefone tylu. Skambinantysis mane girdi. Puikiai ???? Pasirodo, nesvarbu ar atsiliepi laikrodžiu ar telefonu, skambinančiojo balsas girdimas tik iš laikrodžio. Toks savotiškas "Hands free" variantas. Gamintojas nurodo, kad galima atsiliepti ir kalbėti laikrodžio pagalba, tačiau jei nenorima to daryti, norima privatumo, atsiliepiama telefono aparato pagalba.  Telefone išjungiamas "Call audio" pasirinkimas, tačiau tada laikrodis signalizuoja prarastą ryšį su telefonu. Aišku laikrodis apie įeinantį skambutį neinformuoja taip pat. Bet pageidavimas buvo, kad laikrodis informuotų apie įeinantį skambutį, o savininkas atsiliepęs telefonu, kalbėtųsi negirdint aplinkiniams. Kadangi prie laikrodžio pridėta instrukcija yra gana kukli ir apsiriboja tik pagrindinėmis funkcijomis, pagalbos tenka ieškoti gamintojo tinklapyje, F.A.Q. skiltyje. Štai, rasta "Ką daryti, jei norima atsiliepti ne laikrodžiu, o telefonu". Pasirodo naudojant iPhone atsiliepiant galima pasirinkti kur norime girdėti skambinančiojo balsą, o štai Android'e reikia pasirinkti telefono nustatymuose, t.y. įjungti "Call audio" funkciją arba atsiliepiant išjungti Bluetooth. Nelabai logiška. Negi kiekvieną kartą norint pakalbėti telefonu, reikia neužmiršti atjungti laikrodį, kad aplinkiniai negidėtų jūsų nekantraus "Alio, alio"? Tikrai savotiškas sprendimas. Vėliau parašysime gamintojo pagalbos centrui, gal turi kokį atnaujinimą.
 
El. laiškų gavimo informavimas
ZeClock programėlėje nustatytos 3 el. pašto sąskaitos: gmail, imap ir outlook. Siunčiami bandomieji laiškai į kiekvieną jų. Laukiam gavimo. Telefonas pypsi ir mirksi LED'u. Laikrodis tyli. Tikrinam nustatymus, instrukcijoje aprašymo nėra, gamintojo tinklapyje irgi. Tad beliek tik vadovautis patirtimi. Deja, el. laiškų informavimo įgalinti nepavyko. Neveikia. Pridėsime prie klausimų gamintojo pagalbos centrui.
 
SMS gavimo informavimas
Daug nesiplėsime, neveikia taip pat. Nesureagavo nei į vieną SMS. Na, dar vienas klausimas pagalbai.
 
Facebook pranešimų informavimas
Veikia puikiai, parodo gautų pranešimų skaičių
 
Surask telefoną
Ši funkcija veikia puikiai paspaudus mygtuką.
 
Aktyvumo funkcijos
Daug nesiplečiant veikia. Skaičiuoja žingsnius,  netikrinta ar tiksliai.
 
Gamintojo pagalbos centras
Tai ganėtinai įdomus atvejis. Yra tekę bendrauti su daug pagalbos centrų tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse, didelių, milžiniškų įmonių ir mažų, tačiau tokio įspūdžio nesitikėta. Laikrodis buvo bandytas penktadienį. Užklausa pagalbos centrui išsiųsta šeštadienį ir gautas patvirtinimas apie užregistruotą paklausimą. Sekmadienį užklausa siųsta dar kartą kitu nurodytu adresu.  Pagaliau pirmadienį gamintojo svetainėje  užpildyta pagalbos forma, nurodant laikrodžio savininko duomenis ir gaminio serijos numerį. Antradienį dar nebuvo jokio atsakymo. Antradienį vakare pagalbos centro darbuotoja klausimą pažymėjo kaip išspręstą, tačiau taip ir nesulaukėme jokio atsakymo. Gal pagalbos centro darbuotoja nusprendė, kad tai paprasti klausimai ir nėra ko čia vargintis paprastais atsakymais? O gal tiesiog toks požiūris į vartotoją? Pagaliau ir laikrodžio modelis senas. Gyvenimas juk nestovi vietoje, reikia rūpintis naujausiais gaminiais. Tad ir nežinome, ką darėme blogai su tais nustatymais. Faktas, kad pagalbos nesulaukėme.
 
Įkraunama baterija (akumuliatorius)
Kol laukėme žinių iš pagalbos centro, laikrodis buvo paliktas ramybėje. Praėjus 3,5 paros patikrinta. Indikatorius rodė likusią vieną padalą. Tai atitiko gamintojo deklaraciją, kad įkrovimo užtenka 3 paroms, priklausomai nuo naudojimo intensyvumo. Nežinia kiek įkrovimo užtektų kasdieniame naudojime, gaunant per dieną 30-40 el. laiškų ir keliolika skambučių
Pliusai
Išvaizda, pagaminimo kokybė, patogumas, aiškiai skaitomi rodmenys. Plius 4
Minusai
Keistas sprendimas dėl sudėtingo laikrodžio garsiakalbio išjungimo, informavimo apie el. paštą ir SMS nebuvimas, gamintojo pagalba žemiau bet kokios kritikos. Minus 2,5
Apibendrinimas
Jei reikalingas pakankamai išvaizdus ir kokybiškai pagamintas kvarcinis laikrodis, tai gaminys jums. Tik gal šiek tiek brangokas, bet tai jau individualus pasirinkimas. Jei tikitės išmaniųjų (smart) funkcijų, už ką ir sumokate papildomą sumą pinigų, tai čia galite nusivilti. Aišku, su smart funkcijų įgalinimu gali būti reikalinga gamintojo pagalba, bet būtų gerai, kad tą pagalbą būtų galima gauti. Kol kas to sulaukti nepavyko. Patyrus tokį pagalbos centro darbą šios kompanijos gaminiai kelia išankstinį nusistatymą. Gal kas nors turi geresnių įspūdžių naudojantis šiuo gaminiu. Prašome pasidalinti.
Pranešti šį atsiliepimą Ar šis atsiliepimas jums buvo naudingas? 1 0

Komentarai

Norėdami komentuoti turite registruotis arba